Tuesday, August 24, 2010

הקיץ עד כה

עבר כבר מלא מלא זמן מאש שכתבתי פה בפעם האחרונה.
ומאז, עוד מלא מכם התגייסו, ויש רק עוד כמה בודדים שעדיין מחכים לגיוס.
אני, בינתיים, עברתי החוויה השלישית שלי כמדריכה לילדים במחנה או קייטנה. היו לי הילדים הכי הכי קטנים. ל3 שבועות, היו לי חניכות בכתה ד וכתה ה, והיו ממש מצחיקות וחמודות. זה נכון ששאלו שאלות מפגרות, ואמרי דברים מאוד טפשים, אבל בכל זאת--ואולי אפילו בגלל זאת--אני נהניתי אתם המון. וזה גם נכון שבטח המדריכים שלנו חזרו לכל פגישת צוות עם ציטוטים של דברים מפגרים שהם שמעו אותנו אומרים. אין ספק.
ואז אני חזרתי אתם לשיקגו באוטובוס, היו לי 3 ימים נחמדים וריגועים לנוח בבית, עד שחזרתי עם החניכים החדשים שהיו בכתות ב עד ד לשבוע אחד. היו לי אלא בכתה ב וכתה ג. הכי הכי הכי קטנדים, ובוודאי הכי מתוקים! אי אפשר להסביר!
ועכשיו אנחנו בבית נופש שהשכרנו עם המשפחה של אבא שלי לשבוע במדינת מישיגן, לא כזא רחוק מהבית. אני בספרייה שם, ויש לי עוד 3 דקות במחשב!
רק לעכן: אני טסה עוד שבוע וחצי לפרינסטון, שמה אני אעהוד שבוע בחווה אורגנית עם עוד כמה סטודנטים לפני השבוע הסתגלות, ואז אני מתחילה כבר לימודים! ועברתי מבחן בספרדית, ככה אני אוכל להתחיל ברמה יותר גבוהה, ולא להתחיל מהתחלה! איזה כיף!
טוב, אני אכתוב עוד בהזדמנות.
אוהבת את כולכם המון!

No comments:

Post a Comment