Sunday, July 18, 2010

במצב רוח הרבה יותר טוב

כל השבוע האחרון הייתי במצב רוח הברה יותר טוב מאשר אז שכתבתי את הבלוג הדכאוני ההוא. (אבל גם, רציתי להגיד פרסיה, אלף תודות לכל מי שכתב לי מיילים, מאוד מחמם את הלב והיה לי כיף גם לדבר אתכם בסקייפ ובטלפון אפילו!!)
טוב, מאז... אני קבלתי פלאפון (סוף סוף! אפילו יש לי אסמסים!). ואני גם עברתי את המבחן שמאשר לי להתחיל ללמוד נהיגה, אז נראה לי שזה מה שאני אעשה עם אבא אחרי שאני אחזור מהמחנה קיץ עוד חודש. 
אני גם הלכתי לשני משחקי בייסבול (הבילוי האמריקאי...) של שתי הקבוצות של שיקגו עם חברים שונים, ושתי הפעמים הקבוצה של שיקגו נצחה! כנראה שאני מביאה מזל טוב או משהו כזה....המשחק השני היתה הפתעה של חברה ממש טובה שלי אתי ועוד חברה שלנו לחבר שלה, שחזר ליום חופש מהעבודה שלו, (ושלא ראיתי אותו שנה!) והיו לנו המושבים הכי שווים--ואוכל אינסופי חינם--כל הלילה! היה אדיר. וגם, בדרך הביתה, ראינו משטרה זורקים בנות מאיזה פאב כי הן היו מתחת ל21, וכנראה שנכסנו עם ת.ז מזויפות, והיה ממש מצחיק. 
אני כבר ספרתי לכמה אנשים אבל: אתמול אני לבשתי את החולצה של הנודד גליל. נסעתי ברכבת, וכשירדתי, איש בא אליי ומתחיל לדבר אתי בערית. אומר לי "היי, את ישראליץ?" ואני אוהבת לשחק, אז אמרתי "כן... טוב, בדיוק חזרתי משנה שם." והוא ממשיך: "יש לי משפחה בנצרת". ומדברים מדברים, ואחרי דקה-שניים, הוא אומר לי, באנגלית, "טוב, אני חייב להחליף לאנגלית עכשיו, כי בעצם אני מפה." ואז אני צוחקת ואומרת לו, גם באנגלית "חחח, טוב, אני גם...". היה מקרה שווה ממש.
הייתי במסיבת יומולדת של חברה מהתיכון, וכל החברות מהקבוצה הזו היו שם, אז היה דיי נחמד. שחקנו משחק קלפים שהיינו משחקות שעות (באמת) שנראה "יוקר" וכדאי לכם ללמוד, מצטערת שלו למדתי כשהיינו במכינה!
ומה עוד??!? אני כרגע גיליתי מי יהיו השותפות שלי במגורים השנה! יש 3: אחת שגרה ממש קרוב לאוניברסיטה, אחת מהמדינה מארילנד, ואחת שהיא, מה שנרקא, "סטודנטית בינלאומית". היא נולדה בדרום קוראה, נראה לי, וכרגע גרה בקהיר אני חושבת. מגניה! ואז קלטתי, שבעצם אני הייתי הסטודנטית הבינלאומית השנה! מדליק.
אני גם הצלחתי השבוע לדבר בסקייפ עם דאניאל גסטפרנד--למי שיודע, וגם למי שלא--הוא היה במחזור י"ב במצודה ובעצם גייס אותי למכינה, ועכשיו סיים את השנה הראשונה שלו בפרינסטון. זה היה אחד הדברים הטובים ביותר שעשיתי מאז שחזרתי. היה מאוד נחמד גם גם לדבר אתו על פרינסטון, וגם לשתף מישהו בחוויות של המכינה כשלא חייבים להסביר לו כל בנאדם וכל מונח (מליאה, משבצת, נודד, חובק, מרצה חוץ...), כי הוא גם חווה את זה, אז הוא כבר מבין. חוץ מאתו, קרא לי רק פעם אחת שהרגשתי ממש בנוח בלדבר על המכינה וסיפורים ממנה עם מישהו שאני מכירה מהבית. חבר ממש טוב ישון אצלי לפני כמה ימים, ופשוט דברנו שעות, והיה לי ממש טוב. 

טוב, אני הולכת מחר לכל החודש הקרוב למחנה קיץ להדריך ילדים בני 10. יהיה לי  אינטרנט לפעמים--ממש ממש בכמויות קטנות. כי יש לי רק שעה אחת של חופש כל יום (חח... כמו שעת ט"ש!). אז אני אשמח מאוד אם תמשיכו להתכתב אתי פו, במייל, ובפייסבוק, אבל אני רוצה רא להגיד שיקח לי יותר זמן לחזור כל פעם.

אתם גם בהחלט מוזמנים לשלוח לי מכתבים אמיתיים בדואר--עם בולים! חח. הכתובת כתובה מתחת לתמונה שלי בפייסבוק, אבל אני ארשום אותה גם פה:
Abby Klionsky
OSRUI-Kallah madricha
600 Lac La Belle Dr.
Oconomowoc, WI 53066
ואם תוסיפו את הכתובות שלכם, אני גם אשלח לכם. תדעו רק שלוקח שנים לדואר להגיע.
אממממ טוב, נראה לי שזהו. לכל מי שיתגייס בינתיים, שיהיה לכם המון המון הצלחה, גיוס מהנה וקל, ותשחקו את המשחק ושתעדכנו אותי במה קורה.
אוהבת אתכם המון!
אבי

No comments:

Post a Comment