Friday, July 9, 2010

חלומות

משהו מוזר קרה לי כשחזרתי לשיקגו: התחלתי לזכור את החלומות שלי. כל השנה במכינה--יכול להיות שלא ישנתי מספיק, אני לא יודעת--אבל לא יצא לי פעם אתח שאני זכרתי את החלומות שלי מהלילות. כבר שלוש פעמים פה אני חולמת וזוכרת אותם, ובזכות אסף החלטתי לרשום אותם. ומשהו ממש מוזר לגבי חלומות, וכן אני יודעת שזה ידוע, אבל רק רציתי לציין שוב: בחלומות יש את הקומבינות הכי הכי הזויות של אנשים ומקומות וסיטואציות.
אז רציתי לכתב החלום שלי מהלילה שעבר. היה דיי מוזר.
זה היה בסוף שיעור של סינית (ומה שממש מוזר: זה מוכר לי, כאילו שהיית כבר פעם בחלום הזה, או בסיטואציה הזה). המורה שכחה לחלק את הדדליין הבא בפרוייקא הגדול שלנו, שזה מחקר בנושא שאנחנו בוחרים בהיסטוריה של שיקגו--ואני בחרתי תרבות הנהיגה בשיקגו. מוזר. טוב. קיצר, המורה שכחה לחלק, אבל אני צהובה ושואלת אותה מה אנחנו צריכים לעשות לשיעור הבא, והיא אומרת לי לבחור 2 שירים שאנחנו יכולים לקשר לפרוייקט שלנו--וגם אומרת לי להגיד לכל התלמידים, ושישאלו אותה אם יהיו להם בעיות.  ובחלום, אני חושבת לעצמי "איך אפשר לקשר את השיר "אילה" לפרוייקט!? אולי שיר שנשמיע בלוויה כי תרבות הנהיגה בשיקגו לא טובה?"
אני יוצאת, ומתלבטת אם לקנות חבילה של כמה מגבות קטנות, ומחליטה שלא. אני קונה שתי כריות בצורה של כוביות משחק, אחד אדום ואחת ירוק (וזה מראה שאני חולמת בצבע! מעניין!) יש שתי בנות סיניות, והן קונות כריות באותו דוכן, בצורה "$". כדי להגיע הביתה, אני צריכה ללכל דרך הרחוב של כל הקוראנים. בד"כ אני הולכת ישר, אבל היום אני מחליטה לפנות ימינה. יש ילד אחד שמוכר באחד הדוכנים והוא צועק לאשה לידי "סתכלי, סתכלי פה!" והיא מחייכת ואומרת "ממש יפה" והוא עונה "אבל לא באמת הסתכלת!" אז אני מחליטה להכנס ולהסתכל ומשהו הזוי: כל מה שבפנים זה כמו כל הדוכנים במדרחוב בצפת. דברים קיטצי, של יהדות, ומזוזות מאוד צבעוניות, ודברים כחולים (עוד הוכחה שאני חולמת בצבע)
אני ממשיכה, ומחפשת איזה כלי מיוחד שיש לנו בבית שבאמת אי אפשר למצוא בשום מקום, ואני תמיד מחפשת בשווקים. 
לאט לאט יש פחות ופחות אנשים, וגם פחות ופחות דוכנים. ופתאים איש זקן עם אף גדול מתקרה אליי ומתיל ממש להציק לי. ו... איתי מופיע, ומוודא שהכל בסדר ושהאיש לא יפגע בי. הזקן מקלל אותי, וקורא לי "אמריקאי... את ארם! (מה זה "ארם" אני לא יודעת....) וממש נכנס לי לפרצוף אז אני שולחת רגל ובוטת בו בביצים, וזה קורה כמה פעמים, ואז אני מתעוררת.
וזהו, זה החלום שחלמתי אתמול בלילה.

No comments:

Post a Comment