Sunday, November 21, 2010

משהו לפני חג ההודיה

אני לא מאמינה שעברו כבר 3 שבועת מאז שהצתלמתי  עם העלים. כמו במכינה, הזמן פה טס!
כמעט חג הודיה. אתם זוכרים שנה שעברה, כשכל האמריקאים (טוב... אני וגליה, ואולי דביר גם) ניסינו להכין לעצמנו איזה מן מזכרת של יום ההודיה, וניסיתי להכין "רוטב חמוציות" במיקרו-גל, ואתם כולכם חשבו שאנחיו מפגרים, ואז חלקכם טעמתם אותו, והיה ממש טעים! חחח,,, בואנא, איזה כיף היה במכינה.

אז השנה יהיה לי חג הודיה אמיתי, אמירקאי, כמו שצריך עם המשפחה. אני לא טסה הביתי לשיקגו, אבל לאמא שלי יש המון בני דודים שגרים ליד בוסטון--שזה 4 שעות ברכבת ממני בפריסנטון--ואני ואחי לוקים אליהם רכבת, וכל שאר המשפחה נוסעת לשם לחג. נראה לי שיהיה ממש כיף, כי את הבני דודים האלה אני לא רואה כ"כ הרבה, ומאוד כיף לי אתם!

אחרי ההצטיינות שלי בהצגה-סוף-שנה שלנו (חחחח סתם!) אני החלטתי ללכת למיונים להצגה פה. זה ההצגה של הבית-הילל (מרכז היהודים). יש לי חברה ישראלית שהיא בשנה השנייה שלה פה, והיא היתה תלמידה באותו תיכון של עידן רייכל בכפר סבא. היא למדה משחק. קיצר, בקיץ היא תרגמה הצגתו של חנוך לבין לאנגלית, הצגה שקוראים לה "חפץ"--והוא מהתקופה שנקראת "טאטרון אבסורדי". אם לא שמעת עליה אי-פעם, אז כדאי לבקוד אותה, היא מאוד מצחיקה. אני משחקת דמות קטנה, המלצרית, שקוראים לה האנה, אבל בכל זאת כיף לי. אנחנו קראוני היום את הטסרית בפעם הראשונה, והיו שעתיים וחצי מלאות צחוקים! יהיה לי מאוד כיף לעהוד עם השחקנים האחרים, נראה לי. 

אני דברתי השבוע עם אופיר--יש!--והוא שאל אותי אם ראיתי עד כה משהו אנטי-ציונו\ישראלי. והאמת היה שיש פה איזשהו עניין ממש מפגר. מוכים פה חומוס סברה (שזה הגרסה האמריקאי של חומוס צבר). והקבוצה הפרו-פלסטיני  החליטה שהיא רוצה להחרים (?) --בגלל שחומוס צבר תומך בגולני, ושגולני מעודד פושעי מלחמה, או איזשהו שטויות כזה. ואז, כמובן, מייד הוציאה הקבוצה הפרו-ישראלי עם מלא כתבות וכו', ופתאום הקבוצה הפלסטינאית (שאגב, המנהל שלה הוא יהודי...) שנתה את כל המאבק שלה להיות לגרום לאוניברסיטה לתת יותר אופציות בחנות מרק חומוס סברה, ולא להפסיק לגמרי את מכירת חומוס סברה. קיצר, במקום שאמורים להיות אנשים מאוד מאוד חכמים, יצאני ממש טמבאלים בעיניי כל העולם המושכל... לא משנה, משהו מפגר. 

קבלתי היום מייל מאורלי-שהיא האחראית בארגון שמביא את החו"לניקים למכינה. הם מתחילים כבר את גיוסי חו"לניקים למחזור ט"ו. איזה הזוי!! הללאו ואוכל ללכת לסמינר השנה :D

אאאה!!! הערב, הגיע מרצה לבית הילל. קוראים לה רבה שרה הורייץ. לא נראה לי שהייתם שומעים עליה, אבל היא מאוד מפרוסמת פה בעולם הדתי, בגלל שהיא האשה הדתיה הראשונה--ועד כה היחידה--לקבל סמיכה להיות רבה... כאילו, רב. היא מאווווד מעניין, וכל ההרצאה חשבתי עליכם, ועל איך הייתי רוצה שהייתם יכולים לשמוע את ההרצאה שלה!

טוב, יש לי מבחן בערבית מחר על הבוקר, אז אני צריכה ללכת ללמוד. 
אוהבת ומתגעגעת!
ביי

No comments:

Post a Comment